Doe de test!

Hoe goed pas jij bij Omoda? Beantwoord de volgende vragen en kom erachter!

Wil je te weten komen hoe goed jouw profiel past bij de leukste schoenenretailer van Nederland? Beantwoord dan de volgende vragen en noteer je antwoorden op een papiertje of op je mobiel. Van welke letter heb jij er het meest? Lees de uitkomst en ontdek de beste keuze voor jou.

Vraag 1: Vind jij de online shopbeleving van de klant net zo belangrijk als de offline shopbeleving?

  • A) Ja, een persoonlijke en unieke service is wat een e-commercebedrijf speciaal maakt.
  • B) Ja en nee. De shopervaring in de winkel moet net iets belangrijker zijn omdat het daar veel persoonlijker            kan.
  • C) Nee, ik vind de shopervaring in het algemeen niet zo heel belangrijk.

Vraag 2: Vind jij een persoonlijke touch belangrijk bij het shoppen?

  • A) Ja, zowel online als offline.
  • B) Ja, maar dan eerder offline, in de winkel.
  • C) Waarom persoonlijk, als het ook onpersoonlijk kan?



Vraag 3: Waarom is een persoonlijke touch belangrijk voor jou?

  • A) De klant is het allerbelangrijkste en daarom is het belangrijk dat je samen met de klant een band creëert en hem of haar speciaal laat voelen.
  • B) Ik vind het belangrijk dat de klant een gezicht heeft bij Omoda.
  • C) Ik geef niet veel om een persoonlijke touch. Ik ga voor gemak, want elke klant is toch op dezelfde manier te paaien.


Vraag 4: Wordt jouw enthousiasme vaak geuit in nieuwe initiatieven?

  • A) Zeker! Ik ben heel ondernemend en ga geen uitdaging uit de weg.
  • B) Ja, maar ik denk liever eerst wat langer na over mijn initiatief zodat ik er 100% zeker van ben.
  • C) Nee, ik ben niet zo'n initiatiefnemer.

Vraag 5: Hoe veel paar schoenen heb jij?

  • A) Tussen de 26 en... ik ben de tel kwijt.
  • B) Tussen de 5 en de 25 paar.
  • C) Tussen de 1 en de 5 paar.



Vraag 6: Houd jij wel eens van een woordgrapje?

  • A) Ja, maar als je me helemaal los zou laten, dan ben ik de grootste prank champion.
  • B) Ja, maar met mate.
  • C) Nee, woordgrapjes zijn zo flauw! Ik heb andere humor.


Vraag 7: Hoe zou jij jouw ideale collega's omschrijven?

  • A) Spontaal, sociaal en resultaatgericht.
  • B) Creatief, focusgericht en duidelijk.
  • C) Stil, flexibel en strategisch.

Vraag 8: Waarop zou de jouwe ideale organisatie de nadruk leggen?

  • A) Doelen, creativiteit en persoonlijke ontwikkeling.
  • B) Nieuwe uitdagingen, efficiëntie en goede communicatie.
  • C) Strikte taakverdeling, resultaat en besparingen.



Vraag 9: Waar zou jouw ideale leidinggevende zich richten?

  • A) Teambuilding, prestaties en coördinatie.
  • B) Inspireren, zoeken naar ideale werkomstandigheden en resultaten evalueren.
  • C) Je zou liever geen leidinggevende hebben.


Vraag 10: Hoe zou jij jezelf omschrijven?

  • A) Neemt snel initiatief en heeft graag een breed takenpakket.
  • B) Rustig, beheerst en behulpzaam.
  • C) Eigenwijs, koppig en weinig doorzettingsvermogen.

De uitkomst

MEEST GEKOZEN A'S: JIJ EN OMODA ZIJN EEN MATCH MADE IN HEAVEN. SCHOENEN HEBBEN JOUW HART GESTOLEN EN HET LIEFST BEN JE ER DE HELE DAG MEE BEZIG

Jij hebt jouw ideale bedrijf gevonden! Je bent dol op schoenen en bij Omoda maak je een van jouw dromen waar. Je komt nu wel heel dicht bij die duizenden schoenen. Je kunt haast niet wachten om aan jouw nieuwe avontuur te beginnen.

MEEST GEKOZEN B'S: JIJ KAN EEN GROTE MEERWAARDE ZIJN VOOR OMODA: JE LIEFDE VOOR SCHOENEN ZAL NOG MEER GROEIEN

Al van jongs af aan weet jij dat je iets in de mode-industrie wilt gaan doen. Jij bent een mooie aanwinst voor Omoda en een uitstekende toevoeging aan ons team. Het loopt sowieso wel vlotjes tussen jou en je nieuwe collega’s, daar ben je zeker van. Je kijkt echt heel erg uit naar het feit dat je nu gaat werken voor een schoenenretailer. Wij weten nu al dat jouw liefde voor schoenen zal groeien!

MEEST GEKOZEN C'S: OMODA IS NIET HET BEDRIJF VOOR JOU, JE HEBT HELEMAAL NIETS MET SCHOENEN

Je hebt eigenlijk helemaal niets met schoenen en je zou het liefst gewoon jouw eigen bedrijf willen opstarten. Een bedrijf als Omoda dat zoveel geeft om shopbeleving en daarnaast aandacht heeft voor persoonlijke ontwikkeling, past niet bij jou.