Marjolein Nobel-Roos

"Inmiddels ben ik filiaalmanager bij Omoda met een heleboel verantwoordelijkheden en wil ik hier niet meer weg.”

Filiaalmanager

Tijdens mijn werk: “Als filiaalmanager ben ik verantwoordelijk voor de hele winkel. De verantwoordelijkheid en alles wat daarbij komt kijken vind ik erg leuk. Zo doe ik ook de administratie, regel ik personeelszaken, maak ik personeelsplanningen en ben ik de hele dag bezig met het het reilen en zeilen van de winkel. Daarnaast moeten we ook bepaalde doelen behalen en zijn we continu bezig met het ontwikkelen van onszelf en het verbeteren van de klantbeleving bij ons in de winkel.”

De kansen die Omoda mij heeft geboden: “Ik ben eigenlijk onderwijsassistente, dus toen ik bij Omoda kwam werken had ik geen enkele kennis van verkopen. Ik begon als verkoopmedewerker, maar al snel werd ik assistent filiaalmanager. In die jaren heb ik veel kunnen leren en inmiddels ben ik filiaalmanager. Ik heb dus echt de ruimte gekregen om mijzelf te ontwikkelen binnen Omoda.”

Wat Omoda een goede werkgever maakt: “Ze denken echt met je mee. Wanneer je bijvoorbeeld met zwangerschapsverlof bent geweest en je wilt minder gaan werken, dan kun je makkelijk terugvallen in een functie lager. Dit soort dingen zijn eigenlijk altijd wel bespreekbaar en dat vind ik positief.”