Claudia van Putten

“Het is superleuk om een stapje extra voor de klant te zetten”

Medewerker Klantenservice

Neem ons mee in je werkweek: Een werkweek op de klantenservice is nooit hetzelfde! Ik kan verschillende shifts draaien op één dag. Dagelijks wordt er veel gemaild en gebeld door klanten, wat ik dan beantwoord door me per dag op de telefoon óf de mail te focussen. Er is veel variatie in waar het over gaat met klanten, maar het doel is altijd om ze zo goed mogelijk te helpen.

Kan je iets vertellen over je team: Met Webcare meegeteld hebben we een team van 28 personen. Iedereen heeft zijn eigen taken, maar als het nodig is pakken we ook extra taken op en helpen we elkaar. Iedereen is heel aardig en lief voor elkaar!

Wat heeft Omoda jou te bieden: Naast mijn functie bij de klantenservice help ik ook nog mee met andere afdelingen. Het is superleuk om die verbinding met andere afdelingen op te zoeken, wat heel makkelijk gaat doordat de lijntjes binnen Omoda heel kort zijn. 

Wat maakt voor jou het werken in een familiebedrijf zo bijzonder: Ik voel me eigenlijk altijd welkom. Je kan elkaar altijd iets vragen en voert met iedereen een gesprekje, ook buiten je afdeling om. Heel gezellig dus!